Ofis Mobilyaları Alımı
15 Şubat 2021 Pazartesi

KABATAŞ YEREL EYLEM GRUBU DERNEĞİ
OFİS MOBİLYALARI ALIMI 

Derneğimizin onaylanmış YKS’si eki olan finansal tablonun işletme giderleri içerisinde yer alan varlıkların alınması başlığı kapsamında dernek ofisinde kullanılmak üzere aşağıda adı, miktarı, özellikleri ve tanımı belirtilen harcama kalemlerinin dernek yönetim kurulumuzca alınan 10.02.2021/ 1 nolu karar gereğince piyasadan tedarik edilmesine karar verilmiştir.

15/02/2021
Turgut SİVRİKAYA
Kabataş Yerel Eylem Grubu Derneği Başkanı

TEKNİK ŞARTNAME

S.N. HARCAMA KALEMİ ADI TEKNİK ÖZELLİKLERİ BİRİMİ MİKTARI
1 Ofis Masası Tipi: L tipi olmalı
Ölçüler: Masa: Yükseklik: 70-75 cm, - En: 50-75 cm,  Boy: 100-160 cm aralığında olmalı
L Modülü: En: 40-65 cm - Boy: 60-80 cm 
Keson: Yükseklik: 40-65 cm - En: 40-65 cm - Boy: 40-65 cm
Malzeme: Suntalam/Ahşap/Metal
Kaplama Malzemesi: En az 2 mm PWC
Adet 1
2 Sehpa Ölçüler: Yükseklik: 45-60 cm, En: 45-60 cm, Boy: 45-60 cm aralığında olmalı
Üretim Malzemesi: Suntalam/Ahşap
Kaplama Malzemesi: en az 2 mm PWC
Adet 1
3 Toplantı Masası Ölçüler: Yükseklik: 70-80 cm, En: 80-120 cm, Boy: 160-240 cm aralığında, en az 6 kişilik olmalı
Üretim Malzemesi: Suntalam/Ahşap/Metal
Kaplama Malzemesi: en az 2 mm PWC
Adet 1
4 Dolap (Tip 2) -Ölçüler: Yükseklik: 120-180 cm, En: 30-50 cm aralığında olmalı
-Raf Sayısı: En az 2
Üretim Malzemesi: Suntalam/Ahşap/Metal
Kaplama Malzemesi: En az 2 mm PWC olmalı
Adet 1
5 Ofis Sandalyesi Ayak Malzemesi: Metal Profil
Kaplama Malzemesi: Kumaş/Sünger/Suni Deri 
-İskelet: Metal Profil
Adet 10
6 Ofis Yönetici Koltuğu -Ayak Malzemesi: Metal Profile/Polipropilen 
Kaplama Malzemesi: Kumaş/Sünger/Suni Deri 
İskelet: Metal Profil
Adet 1
7 Ofis Misafir Sandalyesi Ayak Malzemesi: Metal Profile 
Kaplama Malzemesi: Kumaş/Sünger/Suni Deri
İskelet: Metal Profil
Adet 2
8 Ayaklı Elbise Askısı Malzeme: Metal-Suntalam Adet 1

 

Genel Şartlar:

  1. Teklifler 26.02.2021 tarihi saat 17:00 ye kadar Derneğimizin Merkez Mahallesi Fatsa Caddesi Kapı No:2 Kabataş-Ordu adresine teslim edilmelidir.  Bu tarihten sonraki teklifler idarece değerlendirmeye alınmayacaktır. 
  2. Teklifler proforma fatura veya ekte bulunan teklif dokümanı kullanılarak kaşe ve imza edilmiş olarak teslim edilecektir.
  3. Verilen Teklifler KDV Hariç olarak verilecektir.
  4. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi 15.03.2021.tarihine kadar olacaktır.
  5. Teklifler, son teklif verme tarihinden sonraki 3 gün içinde yönetim kurulumuzca değerlendirilecek ve seçilen tedarikçi ile derneğimiz arasında tedarik sözleşmesi imzalanacaktır. İş, en geç 15.03.2021 tarihine kadar teslim edilmelidir.
  6. Teklifte belirtilen ürünlerin montajı, kurulumu yüklenici tarafından yapılacak olup en az 2 yıl süre ile garantili olacaktır.
  7. Yüklenici ürünlerin teslimi ile birlikte Fatura, Garanti Belgeleri, vb. belgeler derneğimize teslim edilecek olup teslimden sonra en geç 15 gün içerisinde derneğimizin hesabından yüklenicinin/ tedarikçinin belirteceği banka hesap numarasına ödeme gerçekleştirilecektir. Yüklenici derneğimizin isteyeceği her türlü yasal belgeyi sunmayı peşinen kabul eder.

 

Teknik Şartnameyi İndir.