Market Malzemeleri Alımı
10 Nisan 2021 Cumartesi

KABATAŞ YEREL EYLEM GRUBU DERNEĞİ
MARKET MALZEMELERİ ALIMI

          Derneğimizin onaylanmış YKS’si eki olan finansal tablonun işletme giderleri içerisinde yer alan varlıkların alınması başlığı kapsamında dernek ofisinde kullanılmak üzere aşağıda adı, miktarı, özellikleri ve tanımı belirtilen harcama kalemlerinin dernek yönetim kurulumuzca alınan 10.02.2021/ 1 nolu karar gereğince piyasadan tedarik edilmesine karar verilmiştir.

10/04/2021
Turgut SİVRİKAYA
Kabataş Yerel Eylem Grubu Derneği Başkanı

TEKNİK ŞARTNAME

S.N. HARCAMA KALEMİ ADI TEKNİK ÖZELLİKLERİ BİRİMİ MİKTARI
1 ÇAMAŞIR SUYU -En az 750ml ambalajlı olmalı. Adet 5
2 CAMSİL -Ürün sprey başlıklı ve en az 500 ml olmalıdır. Adet 5
3 SIVI SABUN -En az 300 ml olmalı. Adet 10
4 KOLONYA -Limon kokulu olmalı.
-En az 400 ml olmalı.
Adet 5
5 KAĞIT HAVLU -Kolide en az 12 adet olmalı. Adet 3
6 BULAŞIK DETERJANI -En az 500 ml olmalı Adet 4
7 DEMLİK POŞET ÇAY -En az pakette 40 adet olmalı Adet 10
8 KAHVE -Kolilerde en az 48 adet olmalı.
-Şekerli ve şekersiz çeşitler barındırmalı.
Adet 3
9 BARDAK SU -En az 200 ml olmalı.
-Kolilerde en az 60 adet olmalı.
Adet 3
10 SU -En az 5 litrelik olmalı Adet 20
11 ŞEKER -Küp şeker olmalı.
-Sargılı ve 5000 gram olmalı.
Adet 1
12 KARTON BARDAK -En az 50 adet olmalı.
-Sargılı koli içinde olmalı
Adet 10
13 CAM BARDAK -En az 6’lı set halinde olmalı Adet 3
14 MUTFAK ÇÖP KOVASI -En az 10 litre kapasiteli olmalı. Adet 1
15 OFİS ÇÖP KOVASI -En az 5 litre kapasiteli olmalı. Adet 1
16 YÜZEY TEMİZLEYİCİ -En az 2,5 litrelik olmalı Adet 1
17 BULAŞIK SÜNGERİ -Pakette en az 2 adet olmalı Adet 2
18 MİKROFİBER TEMİZLİK BEZİ -Pakette en az 3 adet olmalı Adet 3
19 MOP TEMİZLİK SETİ -Tablet mopu yıkayan ve sıkan çift hazneli olmalı Adet 1
20 SÜPÜRGE VE KÜREK SETİ -Plastik ve mini hazneli süpürgeli faraş  Adet 1
21 ÇAY TABAĞI -En az 6’lı set halinde olmalı Adet 3
22 PEÇETE -En az 100’lü olmalı Adet 2
23 ÇÖP POŞETİ -Orta boy olmalı ve en az 30’lu olmalı Adet 3
24 ÇÖP POŞETİ -Büyük boy olmalı ve en az 10’lu olmalı Adet 4

 

Genel Şartlar

  1. Teklifler 20.04.2021 tarihi saat 17:00 ye kadar Derneğimizin Merkez Mahallesi Belediye Meydanı Kapı No:1/C Kabataş-Ordu adresine teslim edilmelidir.  Bu tarihten sonraki teklifler idarece değerlendirmeye alınmayacaktır. 
  2. Teklifler proforma fatura veya ekte bulunan teklif dokümanı kullanılarak kaşe ve imza edilmiş olarak teslim edilecektir.
  3. Verilen Teklifler KDV Hariç olarak verilecektir.
  4. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi 5 gün geçerli olacaktır.
  5. Teklifler, son teklif verme tarihinden sonraki 3 gün içinde yönetim kurulumuzca değerlendirilecek ve seçilen tedarikçi ile derneğimiz arasında tedarik sözleşmesi imzalanacaktır.  
  6. Teklifte belirtilen ürünlerin montajı, kurulumu yüklenici tarafından yapılacak olup en az 2 yıl süre ile garantili olacaktır.
  7. Yüklenici ürünlerin teslimi ile birlikte Fatura, Garanti Belgeleri, v.b belgeler derneğimize teslim edilecek olup teslimden sonra en geç 15 gün içerisinde derneğimizin hesabından yüklenicinin/ tedarikçinin belirteceği banka hesap numarasına ödeme gerçekleştirilecektir. Yüklenici derneğimizin isteyeceği her türlü yasal belgeyi sunmayı peşinen kabul eder.

 

Teknik Şartnameyi İndir.