Kırtasiye Malzemeleri Alımı
11 Ekim 2021 Pazartesi

KABATAŞ YEREL EYLEM GRUBU DERNEĞİ
KIRTASİYE MALZEMELERİ ALIMI

Derneğimizin onaylanmış YKS’si eki olan finansal tablonun işletme giderleri içerisinde yer alan varlıkların alınması başlığı kapsamında dernek ofisinde kullanılmak üzere aşağıda adı, miktarı, özellikleri ve tanımı belirtilen harcama kalemlerinin dernek yönetim kurulumuzca alınan 10.02.2021/ 1 nolu karar gereğince piyasadan tedarik edilmesine karar verilmiştir.

11/10/2021
Turgut SİVRİKAYA
Kabataş Yerel Eylem Grubu Derneği Başkanı
 

TEKNİK ŞARTNAME:

S.N. HARCAMA KALEMİ ADI TEKNİK ÖZELLİKLERİ BİRİMİ MİKTARI
1 A4 Fotokopi Kağıdı -Yazıcı ve fotokopi çekimine uygun olmalı
-En az 500 sayfa olmalı
Adet 20
2 Tükenmez Kalem -Yumuşak yalım özelliği olan Adet 50
3 İmza Kalemi -Yumuşak yalım özelliği olan Adet 5
4 Klasör (Dar) -Mekanizmalı ve sırt etiket cebi olmalı Adet 50
5 A4 Zarf -A4 boyutunda ve yapıştırmalı olmalı Adet 150
6 A5 Zarf -A5 boyutunda ve yapıştırmalı olmalı Adet 5
7 Poşet Dosya

-Şeffaf ve A4 boyutunda olmalı
-Klasöre takılmalı ve paket içinde 100 tane olmalı

Adet 90
8 Bant Makina -Ofis kullanımına uygun olmalı Adet 2
9 Bant -En az 33 metre olmalı Adet 10
10 Şerit Daksil -Ofis kullanımına uygun olmalı Adet 5
11 Delgeç -Ofis kullanımına uygun olmalı Adet 2
12 Zımba Teli

-24/6 ölçülerinde olmalı
-En az 10 lu paketlerde olmalı

Adet 5
13 Zımba Makinası -Ofis kullanımına uygun olmalı Adet 2
14 Fosforlu Kalem -Ofis kullanımına uygun ve farklı renk seçenekleri olmalı Adet 10
15 Prit Yapıştırıcı -En az 20 gr olmalı Adet 5
16 Kurşun Kalem -Uç kırılmasına karşı dirençli ve kolay silinebilir olmalı Adet 5
17 Silgi -Ofis kullanımına uygun olmalı Adet 2
18 Küp Blok Not Kağıdı -Ofis kullanımına uygun olmalı Adet 5

Genel Şartlar:

  1. Teklifler 18.10.2021 tarihi saat 17:00 ye kadar Derneğimizin Merkez Mahallesi Belediye Meydanı No:1 Kabataş-Ordu adresine teslim edilmelidir.  Bu tarihten sonraki teklifler idarece değerlendirmeye alınmayacaktır. 
  2. Teklifler proforma fatura veya ekte bulunan teklif dokümanı kullanılarak kaşe ve imza edilmiş olarak teslim edilecektir.
  3. Verilen Teklifler KDV Hariç olarak verilecektir.
  4. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi 5 gün geçerli olacaktır.
  5. Teklifler, son teklif verme tarihinden sonraki 3 gün içinde yönetim kurulumuzca değerlendirilecek ve seçilen tedarikçi ile derneğimiz arasında tedarik sözleşmesi imzalanacaktır.
  6. Teklifte belirtilen ürünlerin montajı, kurulumu yüklenici tarafından yapılacak olup en az 1 yıl süre ile garantili olacaktır.
  7. Yüklenici ürünlerin teslimi ile birlikte Fatura, Garanti Belgeleri, vb. belgeler derneğimize teslim edilecek olup teslimden sonra en geç 15 gün içerisinde derneğimizin hesabından yüklenicinin/ tedarikçinin belirteceği banka hesap numarasına ödeme gerçekleştirilecektir. Yüklenici derneğimizin isteyeceği her türlü yasal belgeyi sunmayı peşinen kabul eder.

 

Teknik Şartnemyi İndir.