Görünürlük İçin Malzeme Alımı
19 Aralık 2022 Pazartesi

KABATAŞ YEREL EYLEM GRUBU DERNEĞİ
GÖRÜNÜRLÜK İÇİN MALZEME ALIMI

          Derneğimizin onaylanmış Yıllık Uygulama Planında yer alan Faaliyet 4.1 Yeg üyelerini ve çalışanlarını IPARD ile ilgili eğitmek-destekler, koşullar (geniş çaplı eğitim) başlığı kapsamında aşağıda adı, miktarı, özellikleri ve tanımı belirtilen harcama kalemlerinin dernek yönetim kurulumuzca alınan karar gereğince piyasadan tedarik edilmesine karar verilmiştir.

19/12/2022
Turgut SİVRİKAYA
Kabataş Yerel Eylem Grubu Derneği Başkanı

TEKNİK ŞARTNAME

S.N. HARCAMA KALEMİ ADI TEKNİK ÖZELLİKLERİ BİRİMİ MİKTARI
1 Kitapçık A5 Ebatında (16 sayfa) Parlak Kuşe ADET 50
2 Kalem Plastik ADET 50
3 Pankart 80*120 Vinil ADET 1

Genel Şartlar:

  1. Teklifler 26.12.2022 tarihi saat 17:00’ye kadar Derneğimizin Merkez Mahallesi Belediye Meydanı No:1 Kabataş-Ordu adresine teslim edilmelidir.  Bu tarihten sonraki teklifler idarece değerlendirmeye alınmayacaktır. 
  2. Teklifler proforma fatura veya ekte bulunan teklif dokümanı kullanılarak kaşe ve imza edilmiş olarak teslim edilecektir.          
  3. Verilen Teklifler KDV Hariç olarak verilecektir.
  4. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi 30.12.2022.tarihine kadar olacaktır.
  5. Teklifler, son teklif verme tarihinden sonraki 3 gün içinde yönetim kurulumuzca değerlendirilecek ve seçilen tedarikçi ile derneğimiz arasında tedarik sözleşmesi imzalanacaktır.       
  6. Yüklenici ürünlerin teslimi ile birlikte Fatura, Garanti Belgeleri, v.b belgeler derneğimize teslim edilecek olup teslimden sonra en geç 15 gün içerisinde derneğimizin hesabından yüklenicinin/ tedarikçinin belirteceği banka hesap numarasına ödeme gerçekleştirilecektir. Yüklenici derneğimizin isteyeceği her türlü yasal belgeyi sunmayı peşinen kabul eder.

 

Teknik Şartnameyi İndir.