KABATAŞ YEREL EYLEM GRUBU DERNEĞİ
GÖRÜNÜRLÜK İÇİN MALZEME ALIMI
Derneğimizin onaylanmış Yıllık Uygulama Planında yer alan Faaliyet 4.1 Yeg üyelerini ve çalışanlarını IPARD ile ilgili eğitmek-destekler, koşullar (geniş çaplı eğitim) başlığı kapsamında aşağıda adı, miktarı, özellikleri ve tanımı belirtilen harcama kalemlerinin dernek yönetim kurulumuzca alınan karar gereğince piyasadan tedarik edilmesine karar verilmiştir.
19/12/2022
Turgut SİVRİKAYA
Kabataş Yerel Eylem Grubu Derneği Başkanı
TEKNİK ŞARTNAME
S.N. |
HARCAMA KALEMİ ADI |
TEKNİK ÖZELLİKLERİ |
BİRİMİ |
MİKTARI |
1 |
Kitapçık A5 Ebatında (16 sayfa) |
Parlak Kuşe |
ADET |
50 |
2 |
Kalem |
Plastik |
ADET |
50 |
3 |
Pankart 80*120 |
Vinil |
ADET |
1 |
Genel Şartlar:
- Teklifler 26.12.2022 tarihi saat 17:00’ye kadar Derneğimizin Merkez Mahallesi Belediye Meydanı No:1 Kabataş-Ordu adresine teslim edilmelidir. Bu tarihten sonraki teklifler idarece değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Teklifler proforma fatura veya ekte bulunan teklif dokümanı kullanılarak kaşe ve imza edilmiş olarak teslim edilecektir.
- Verilen Teklifler KDV Hariç olarak verilecektir.
- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi 30.12.2022.tarihine kadar olacaktır.
- Teklifler, son teklif verme tarihinden sonraki 3 gün içinde yönetim kurulumuzca değerlendirilecek ve seçilen tedarikçi ile derneğimiz arasında tedarik sözleşmesi imzalanacaktır.
- Yüklenici ürünlerin teslimi ile birlikte Fatura, Garanti Belgeleri, v.b belgeler derneğimize teslim edilecek olup teslimden sonra en geç 15 gün içerisinde derneğimizin hesabından yüklenicinin/ tedarikçinin belirteceği banka hesap numarasına ödeme gerçekleştirilecektir. Yüklenici derneğimizin isteyeceği her türlü yasal belgeyi sunmayı peşinen kabul eder.
Teknik Şartnameyi İndir.