KABATAŞ YEREL EYLEM GRUBU DERNEĞİ
DOLAP ALIMI
Derneğimizin onaylanmış YKS’si eki olan finansal tablonun işletme giderleri içerisinde yer alan varlıkların alınması başlığı kapsamında dernek ofisinde kullanılmak üzere aşağıda adı, miktarı, özellikleri ve tanımı belirtilen harcama kalemlerinin dernek yönetim kurulumuzca alınan 10.02.2021/ 1 nolu karar gereğince piyasadan tedarik edilmesine karar verilmiştir.
01/03/2022
Turgut SİVRİKAYA
Kabataş Yerel Eylem Grubu Derneği Başkanı
TEKNİK ŞARTNAME
S.NO |
HARCAMA KALEMİ ADI |
TKNİK ÖZELLİKLERİ |
BİRİMİ |
MİKTARI |
1 |
Dolap Tip 2 |
- Yükseklik: 120-180 cm
- En: 30-50 cm
- Boy: 80-100 cm
- Üretim Malzemesi: Suntalam/Ahşap/Metal
- Kaplama Malzemesi: 2 mm PWC |
Adet |
1 |
Genel Şartlar
- Teklifler 10.03.2022 tarihi saat 17:00 ye kadar Derneğimizin Merkez Mahallesi Belediye Meydanı No:1 Kabataş-Ordu adresine teslim edilmelidir. Bu tarihten sonraki teklifler idarece değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Teklifler proforma fatura veya ekte bulunan teklif dokümanı kullanılarak kaşe ve imza edilmiş olarak teslim edilecektir.
- Verilen Teklifler KDV Hariç olarak verilecektir.
- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi 30.03.2022.tarihine kadar olacaktır.
- Teklifler, son teklif verme tarihinden sonraki 3 gün içinde yönetim kurulumuzca değerlendirilecek ve seçilen tedarikçi ile derneğimiz arasında tedarik sözleşmesi imzalanacaktır. İş, en geç 31.03.2022 tarihine kadar teslim edilmelidir.
- Teklifte belirtilen ürünlerin montajı, kurulumu yüklenici tarafından yapılacak olup en az 2 yıl süre ile garantili olacaktır.
- Yüklenici ürünlerin teslimi ile birlikte Fatura, Garanti Belgeleri, v.b belgeler derneğimize teslim edilecek olup teslimden sonra en geç 15 gün içerisinde derneğimizin hesabından yüklenicinin/ tedarikçinin belirteceği banka hesap numarasına ödeme gerçekleştirilecektir. Yüklenici derneğimizin isteyeceği her türlü yasal belgeyi sunmayı peşinen kabul eder.
Teknik Şartnameyi İndir.